Archiwum bloga

wtorek, 27 stycznia 2015

Prolog

Czasami zdarza się ze każde słowo lub gest sprawia nam ból, ale nie fizyczny tylko psychiczny... Mieliście kiedyś tak ze wśród ludzi w szkole, w pracy, gdziekolwiek mieliście uśmiech na twarzy, byliście szczęśliwi, ale gdy tylko wróciliście do domu zaczynaliście płakać lub okaleczać się? Wyobraźcie sobie, że ja mam tak codziennie... Próbowałam kiedyś popełnić samobójstwo, znalazł mnie  mój przyjaciel Jake, który natychmiast wezwał pomoc. Później musiałam uczęszczać na terapie, jednak nie wiele to dało. Chciałabym przestać się ciąć, ale po prostu nie potrafię z tym skończyć, jest to moja ucieczka od rzeczywistości. Wiem, że przez to co robię cierpi tez Jake i moja siostra Gwen są moja jedyna rodzina, a ja sprawiam im tyle bólu, Mam nadzieje, ze kiedyś znajdę coś, lub kogoś kto da mi tyle siły i otuchy, a także wsparcia żebym mogła z tym wszystkim skończyć, żeby rzucić to wszystko w kąt raz na zawsze...




-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


No to mam Prolog mam nadzieję że się wam spodoba :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz